#1  
قدیمی 04-08-2010
SHeRvin آواتار ها
SHeRvin SHeRvin آنلاین نیست.
ناظر و مدیر بخش موسیقی و سینما

 
تاریخ عضویت: Sep 2009
محل سکونت: Tehran
نوشته ها: 4,838
سپاسها: : 1,717

2,520 سپاس در 663 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض کمپانی آ . ام . گ متخصص تيونينگ مرسدس بنز

استاد پرداختن به انواع " مرسدس بنز " است که با ( AMG ) همانطور که می دانید کمپانی " آ . ام . گ "
بهبود دادن بخش قوای حرکتی و دینامیکی تمامی این خودروها ، نام و اعتبار کمپانی " مرسدس بنز " را بیشتر از آنچه که هست پرآوازه کرده است .

گفته می شود که دارای دو خصوصه AMGبه آن دسته از محصولاتی در بخش کمپانی Black Series
Black Seriesامکانات سفارشی و با تیتراژ بسیارمحدود باشند. اولین بار درسال گذشته بود که تولید مدلهای
" آغاز گردید که تعداد آن ها تنها به 350 دستگاه می رسید . درحال حاضر ورودCLK 63برروی " مرسدس
که از زیبایی و ابهت خاص ژرمنی بهره می برد ، " آ . ام . گ " را متقاعد ساخته تا با پردازش SLمدل جدید
را برروی این مدل جدید حک Black Series اساسی و به وجود آوردن " مرسدسی " منحصر به فرد ، واژه
کند که ما در این مقاله به ارائه چگونگی مراحل مختلف تیونینگ این خودرو پرداخته ایم .
کیت بدنه وکابین
گروه " آ . ام . گ " با علم اینکه می خواهند پیشرانه 12 سلیندر استاندارد این مدل مورد بحث را تقویت کنند و در نتیجه قدرت و گشتاور آن را بالا ببرند ، نیاز مبرمی برافزایش پایداری و ثبات خودرو برای مقابله با واکنش وحشتناک موتور ارتقاء یافته دیدند . لذا این گروه با در نظر گرفتن یک پکیج آیرودینامیکی منحصربه فرد که

بدان نیاز دارد شکل گرفته است تا هرچه پایدارتر، زیباتر ، همخوان تر و البته وحشی تر و هجومی تر ازقبل دیده شود .
" یک SL طراحان شرکت " آ . ام . گ " با ارائه کیت بدنه ابدائی خود برروی بدنه " مرسدس بنز " سری "
"SL ارتباط چشمگیر بین طراحی و کارایی اتومبیل به وجود آورده اند . بی شک مهمترین تغییری که این"
از مدل پایه خود کرده است ، پهن تر شدن زیاد خودرو به خاطر پایداری و ثبات در ثقلیت خودرو بوده است که به رغم بزرگتر شدن گلگیرها ، هماهنگی و زیبایی بخش های مختلف بدنه کاملا حفظ شده است . افزایش پهنای
گلگیرهای جدید هر کدام 5/7 اینچ معادل 19 سانتی متر بوده که سبب بالا رفتن ضریب آیرودینامیک و درنتیجه
لازم برای عبور از پیچ های تند با سرعت های بالا نشده است . البته مجموعه کیت به Down Force ایجاد
بالا ، رساندن خودرو را به سرعت بالای 320 Down Forceگونه ای طراحی شده است که علارغم ایجاد
کیلومتر برساعت تضمین کند .
زیر سپری جلو ضمن تشکیل یک واحد مشترک با گلگیرها باعث شده تا ارتفاع اتومبیل تا حد قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند . وجود یک شکاف بزرگ در سپر جلو هم هوای کافی برای سیستم های خنک کننده را تامین می کند . همچنین ورودی های دیگری نیز دو گوشه سپر قرار دارند که برای رساندن هوای تازه جهت خنک کردن
" ، " آ . ام . گ " شیارهای جانبی همراه با SL هرچه بیشتر ترمزها درنظر گرفته شده اند . دراین مدل "
باله های یکپارچه را در نظر گرفته که به عنوان اجزای خنک کننده اضافی عمل می کنند . زیر رکاب های جانبی
" ، ارتفاع آن را نیز کوتاه تر از اندازه واقعی نشان می دهند و درنهایت به پویاییSL علاوه براسپرت تر کردن "
طرح آن کمک می کنند .
" شده وSL 65 طرح هماهنگ و منحصر به فرد سپرعقب تا حد زیادی باعث بهبود ضریب آیرودینامیکی بدنه "
با نصب یک اسپویلر جدید به چشم می خورد به نحوه جاسازی لوله اگزوزهای اتومبیل مربوط می شود که به صورت یکپارچه با سپر عقب و دیفیورز وسط درآمده اند . بدون تردید طراحی اسپویلر عقب را می توان ترکیب ماهرانه ای از هنر و کارآیی آیرودینامیکی برشمرد .
اما یکی از مهم ترین نکاتی که " آ . ام . گ " در تقویت و پردازش این خودرو رعایت کرده است ، کاهش 250
" بوده که با بکارگیری از قطعات سبک و البته کارآمد توانسته وزن خودرو را به SL 65 کیلوگرمی وزن "

" می توان به حذف مکانیزمSL 65 از دیگر تغییرات صورت گرفته برای بهبود هرچه بیشتر ایمنی و چابکی "
بازو بسته شدن سقف اشاره کرد که با این تغییرات مرکز ثقل اتومبیل کاهش یافته است .
" می توان به چرمSL 65 AMG Black Series از تغییرات ویژه صورت گرفته در داخل کابین " مرسدس
مشکی در قسمت صندلی ها ، فرمان کوچک شده اسپرت ، پدال های آلومینیومی ، کنسول مرکزی و پلاک های
اشاره داشت . C و A و پوشش جیر در قسمت ستون های LEDفیبرکربنی ، نورپردازی
SL لذا این گروه با درنظرگرفتن یک پکیج آیرودینامیکی منحصر به فرد که براساس محاسبات و آنچه راکه 1870 کیلوگرم کاهش دهد . فیبرکربن بسیار گران قیمت در ساخت پانل های بدنه ، سقف و برخی از اجزای کابین بکار رفته سبب کاهش وزن خودرو و در عین حال افزایش ضریب ایمنی خودرو در تصادفات شده است .
پیشرانه و سیستم های هدایتی
" با AMG گروه " آ . ام . گ " با بکارگیری توربو چارجرهای دست ساز و سیستم اگزوز فولادی مختص "
" را که حالت استاندارد 612 SL 65 بازدهی بیشتر توانسته پیشرانه غول پیکر 12 سیلندر توئین توربوی "
اسب بخار قدرت تولید می نماید را 58 اسب بخار افزایش دهد و به قدرت قابل توجه 670 اسب بخار و البته گشتاور محدود شده 996 نیوتن متر برساند . دلیل کاهش حداکثر گشتاور در دور موتورهای بالا به خاطر احتمال بروز فشارهای وارده زیاد به سیستم انتقال دهنده قدرت و دیفرانسیل بوده که مهندسان تیونیک کار " آ . ام . گ " برای جلوگیری از خرابی این دو سیستم ، حداکثر گشتاور 119407 نیوتن متری آن را به 996 نیوتن متر محدود کرده اند . اما اگر دیده می شود با وجود محدوده کردن گشتاور ، قدرت پیشرانه و شتاب این خودرو افزایش یافته است ، دلیل آن چیزی جز بکارگیری توربوچارجرها و سیستم اگزوز فولادی دساز ساخته " آ . ام . گ " نمی تواند باشد .
در حال حاضر شتاب صفر تا یکصد کیلومتر این " مرسدس بنز " ارتقاء یافته 9/3 ثانیه و حداکثر سرعت آن که مجهز به سیستم محدود شده سرعت الکترونیکی می باشد ، 320 کیلومتربرساعت است .
" ، چهار حالت مختلف را برای تعویض دنده در اختیار رانندهSL سیستم انتقال دهنده 5 سرعته خودکار این "
نیز برای بالا رفتن ضریب ایمنی ، مکمل ESPمی گذارد که نحوه استفاده از آن بسیار آسان است . سیستم
سیستم انتقال دهنده قدرت شده و بایستی بدانید که دیفرانسیل لغزش محدود با ضریب 40 درصد می باشد .
سیستم ترمز به واسطه بهره گیری از دیسک های بزرگتر و گیره های 6 و 4 پیستونی و البته بهره گیری از لاستیک های 19 اینچی و 20 اینچی ساخت کمپانی " دانلوپ " با نام " مکس جی تی " ، باعث شده تا رکورد
" از سرعت 112 کیلومتر برساعت که 165 فوت درحالت استاندارد می باشد به 150 SL 65 توقف " مرسدس
فوت در مدل ارتقاء یافته تقلیل یابد .
رینگ های فورج کاری شده سری " تایپ 6 جدید " به همراه لاستیک های معروف کمپانی دانلوپ که از این نوع
نیز استفاده می شود ، ابعاد آن ها درنوع 19 اینچ دقیقا ( DTM )لاستیک در مسابقات سری " تورینگ کارز"
در جلو و 275/30ZR20 در عقب و درنوع 20 اینچی ،285/30ZR 19در جلو و 255/35 ZR 19
در عقب می باشد . رینگ ها و لاستیک های پرتوانی که شتاب جانبی 63/1 جی را تحمل 305/25 ZR 20
می کنند .
در کل کاربرد رینگ و لاستیک های مذکور در کنار سیستم تعلیق اصلاح شده کمک شایان توجهی به افزایش
" کرده است . SL 65 پایداری و لذت رانندگی در این سوپراسپرت 12 سیلندر " مرسدس بنز
در پایان این مقاله جالب است بدانید برای رسیدن به این سوپراسپرت بی نظیر آلمانی باید بهایی در حدود 320 هزار دلار پرداخت کنید که در مقابل با سوپراسپرت هایی مثل " فراری انزو " و یا " لامبورگینی مورسید لوگو " که قیمتی فراتر و البته کارایی نچندان قابل تعریفی نسبت به این خودرو دارد ، قابل قبول و مقرون بصرفه می باش
__________________

and the roads becomes my bride

پاسخ با نقل قول
پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 07:41 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها