آموزش 3dSmax
نسبت دادن رنگ به اشياء
رنگ هايي که در 3DS MAX به اشياء نسبت مي دهيم از نوع واقعي هستند.
اين رنگها شامل 24 بيت اطلاعات بوده و تا 16 ميليون رنگ را ايجاد و پشتيباني مي کند.
براي نسبت دادن رنگ به اشياء از دو روش مي توان استفاده نمود.
در روش اول از پنجره object color استفاده مي کنيد که شامل دو پالت متفاوت رنگ است.
اين رنگ سطح شي را رنگ آميزي نموده و همان چيزي است که در رندر ديدگاه مشاهده
مي شود.
در روش دوم از پنجره object color استفاده مي کنيد که دامنه رنگ 24 بيتي را به اشياء
نسبت مي دهد