بازگشت   پی سی سیتی > خودرو > سایر مسائل خودرو

سایر مسائل خودرو مباحث متفرقه ی مرتبط با اتومبیل

پاسخ
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
  #1  
قدیمی 12-31-2009
fardin_fani آواتار ها
fardin_fani fardin_fani آنلاین نیست.
کاربر کارآمد
 
تاریخ عضویت: Dec 2009
محل سکونت: کرمانشاه
نوشته ها: 700
سپاسها: : 0

11 سپاس در 8 نوشته ایشان در یکماه اخیر
fardin_fani به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض تقویت پراید -رالی

مهمترین مطلبی که باید برای شروع بدانید این است که با توجه به نوع رانندگیتون باید یک ماشین جمع کنید یعنی تو رانندگی رالی چه تکنیکی رو استفاده میکنی وبعد از روی این اصل ماشین رو درست کنید
پیشنهادات
اولین کار اینه که به فکر ایمنی ماشین باشید نصب رولر بار و صندلیهای ریس و فرمون ریس و
تقویت ترمز و تایر های خوب برای رالی
دومین کاری که میکنید هند لینگ ماشین رو بسته به نوع رانندگیتون درست کنید
و اما موتور اگه براتون فروش ماشین مهم نیست 3تا موتور میشه پیشنهاد داد که یکی از یکی بهتر هستند مخصوصا برای رالی
vecهیونداB18C
این موتور خیلی خوبه و گرم نمیکنه و فشار زیادی رو تحمل میکنه دیفرانسیل جلو هست فقط از نظر گیربکس یه خورده ضعیفه
4G63T
lموتور معروف میتسوبیشی که هم اکلپس سواره میشه هم رو لانسر اوولیشن که از این موتور برای رالی ها زیاد استفاده میشه
ابته لوازم جانبی و تقویتی هم زیاد داره و میتونید بسته به نوع رانندگی و شرایط جاده مشخصات موتورو عوض کنید
موتور مزدا MX6 میاتا
18بی یا 16 بی رو پرایو زیاد سوار میکنند,ولی چیزی که هست که با فشار روی این موتور 170 اسب قدرت بیشتر نمیتونن در بیارند در صورتی که موتور vtec بدون فشار این قدرت رو داره
موتورهای 4 سیلندر دیگه هم هستند که از نظر قدرت و طول عمر از اینا بهترند ولی مشکلشون اینه که دیفرانسیل عقب هستند
(عکس یکی از این موتورها توی قسمت عکس ها هست)

دنده
بازی دنده رو تا جایی که میتونید کم کنید دسته دندرو بزرگ انتخاب کنید از پایین بازوها رو دستکاری کنید تا با کمترین حرکت دنده عوض بشه کلاچ رو مخصوص رالی انتخاب کنید و فلایول حتما سبک باشه چون اگه سنگین باشه تورک ماشین خیلی کم میشه تا کیلومتر با فلاش حتما نصب کنید چون ممکنه تو بعضی از شرایط صدای موتور رو نشنوید در ضمن با تاکومتر دنده عوض کردن خیلی دقیق تر میشه و تورک ماشین رو از دست نمی دید

ودر آخر

در هر شرایطی که ماشینو ساختید با تمرین باید لیمیت ماشین و رانندگی خودتان رو بدونید تا بتونید زمان رو با امکانات موجود بزنید
B18C GSR
1,800CC
170HP/7,200RPM
17.8KG/6,000RPM
B18C TYPE-R

1,800CC
200HP/8,000
19.0KG/6,200RPM
4G63T
Baste be noe Taghviyat 272HP/6500RPM TA 220HP/6000RPM
Baste Be Noe Taghviyat 31.5KG/4800RPM TA 30.5KG/2M500RPM
B6/BP
HORSE 170 TA 120
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید




پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 05:49 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها