بازگشت   پی سی سیتی > مقالات و مباحث علمی > مقالات و موضوعات علمی

مقالات و موضوعات علمی در این تالار مقالات و مطالب علمی قرار داده خواهد شد توجه شود که مقالات علمی و دانشگاهی با اخبار علمی تفاوت دارد و بخش مربوطه ی اخبار علمی به صورت جداگانه ایجاد شده است

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #1  
قدیمی 04-05-2020
magbot magbot آنلاین نیست.
تازه کار
 
تاریخ عضویت: Apr 2020
نوشته ها: 4
سپاسها: : 0
در ماه گذشته یکبار از ایشان سپاسگزاری شده
پیش فرض برند خود را در دنیای آنلاین مطرح کنید

برند خود را در دنیای آنلاین مطرح کنید

از زمانی که ” AT&T” اولین کمپین تبلیغاتی را در سال ۱۹۹۴ ساخت، تعداد چنین کمپین*هایی به طور فزاینده*ی افزایش یافت و اصطلاح بنرینگ مطرح شد، به شکلی که اکنون درصد بالایی از صنعت تبلیغات آنلاین را تبلیغات بنر (*Bannering) خود اختصاص داده*اند.
• بر اساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB)،* در سال ۲۰۰۰ میلادی، تبلیغات از طریق بنرهای آنلاین، ۴۷٪کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است.
• بویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می*بریم. بنابراین تبلیغات از طریق بنر می*بایست بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد.
تبلیغات بنری، نقش به*سزایی در افزایش قابلیت*های تصویری علامت*های تجاری و معروف شدن آنها دارد و همین*طور ترافیک زیادی را به سایت شما منتقل می*کنند. زیرا با کم*ترین جزئیات، مشتری را به کلیک ترغیب می*کنند.
به یاد داشته باشید که:
یکی از هداف خیلی مهم از طراحی سایت، جا انداختن نام تجاری است.
هر چقدر بیشتر و مکررا پیام شما دیده یا شنیده شود و بازدیدکنندگان بنرهای شما را ببینند اسم شما و نوع محصولات و خدمات شما، برایشان آشناتر خواهد شد و در نتیجه در آینده بیشتر برای خرید محصولات یا خدمات*تان به سراغ شما خواهند آمد.

چرا تبلیغات بنری؟
کمترین استفاده تبلیغات بنری آشنایی مصرف کنندگان با برند شماست و این کار در آینده اعتماد و اطمینان به شما را افزایش می*دهد و این یعنی هرگاه محصولی در حوزه*ی کاری شما را بخواهند و آن را در گوگل یا بینگ سرچ کنند، به محض دیدن شما بلافاصله روی طراحی وب*سایت شما کلیک می**کنند.
در ثانی شما اگر به روش*های قبلی تبلیغات خود ادامه دهید، همیشه همان مقدار مشتری را خواهید داشت و از مشتری*هایی جدید که روش*های جدید برای شما به ارمغان می*آورند محروم خواهید ماند. روش*های دیگر، مشتریانی برای شما می*آورند که به دنبال شما می*گردند، اما طراحی بنر برای شما مشتریان جدیدی را به همراه خواهد آورد.
شما به منظور رشد و گسترش پایه فروش خود باید از انواع مسیرها و روش*ها و منابع بهره ببرید و این نوع تبلیغات هزینه کم و تاثیر به*سزایی برای کسب*وکار شما خواهد داشت. باید گفت از نظر هزینه نیز* این نوع تبلیغات بسیار ارزان*تر از تبلیغات عادی هستند.

از بنرهای آنلاین at&t

نقش بنرها در معروف کردن نام شرکت*ها چیست؟
کلید موفقیت افرادی که فعالیت*هایشان، ارتباط تنگاتنگی با شبکه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب*سایت*هایی است که به* نحوی به موضوع تبلیغ آن*ها مرتبط هستند. امروزه بنرها را حدود ۴ تا ۸ هفته در سایت قرار می*دهند، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر، به زمان بیشتری نیاز است.
در این مورد شما باید هر از چند گاهی مطالب را به*روز کنید. در این صورت مطمئن باشید نام و آرم تجاریمورد نظرتان را در ذهن*ها ماندگار می*کنید.
بنرها در حقیقت بخشی از پیام*های تبلیغاتی شرکت*ها/وب*سایت*ها هستند. این شیوه* تبلیغ‏، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شرکت*ها را با روش*های گوناگون و متنوعی به نمایش می*گذارد که باعث حک شدن نام برند شما در ذهن مشتریان بالقوه می*شود.

بنری به منظور برندسازی
چه نوع کسب و کارهایی می*توانند از تبلیغات بنری استفاده کنند؟
هر کسب*وکاری که در دنیای آنلاین مایل به معرفی شدن و منفعت بردن از این طریق باشد، می*تواند از تبلیغات بنری استفاده کند. در مورد کسب*وکارهای کوچک می*توان گفت که این نوع تبلیغ می*تواند باعث هدایت ترافیک هدفمند زیادی به وبسایتشان شود. این تبلیغات مشتریاان بالقوه زیادی به شما معرفی می*کند. این نوع تبلیغات آنلاین برای هر نوع کسب و کاری که در پی بالا بردن ارزش برند خود و در نتیجه فروش بیشتر است، مفید خواهد بود.
هر وب سایت که بخشی تجاری را شامل می*شود بهتر است تا از بنر مارکتینگ استفاده کند. آنها به راحتی تبدیل به فروش می*شوند. کمپانی*های بزرگ نیز می*توانند از خاصیت معروفیت نام و برندشان در این نوع تبلیغات بهره ببرند. آنها می*توانند از این نوع تبلیغ به عنوان بخشی از استراتژی خود در کنار تبلیغات کلیکی,تقویت سئو و حضور در شبکه*های اجتماعی مانند فیسبوک و لینکدین بهره ببرند.
بنر مارکتینگ بسیار موثر در جلب توجه چشمی و توجه مشتریان است. یک تاکتیک خوب می*تواند شامل یک پیشنهاد عالی و یا محدودیت در زمان باشد. به طور مثال اگر شما تجهیزات چاپ و یا شبکه می*فروشید، می*توانید در یک پیشنهاد، تخفیف زیادی در مدت زمانی مشخص ارائه دهید. بنر مارکتینگ به طور کلی باید بخشی از استراتژی کسب*و*کار شما باشد. کسب و کار شما باید به نحوه*های مختلفی ترویج داده شود و تبلیغات بنری نیز یکی از این روش*ها است.

ویرایش توسط دانه کولانه : 06-22-2020 در ساعت 11:05 AM
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از magbot به خاطر پست مفیدش تشکر کرده اند :
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 05:53 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها