بازگشت   پی سی سیتی > خودرو > خودروهای داخلی > اخبار خودروهای داخلی

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #1  
قدیمی 12-28-2009
fardin_fani آواتار ها
fardin_fani fardin_fani آنلاین نیست.
کاربر کارآمد
 
تاریخ عضویت: Dec 2009
محل سکونت: کرمانشاه
نوشته ها: 700
سپاسها: : 0

11 سپاس در 8 نوشته ایشان در یکماه اخیر
fardin_fani به Yahoo ارسال پیام
Question ب ام و 320e10یادش بخیر

اول يه اطلاعات کلی درباره اين ماشين:

من مشخصات فني بي ام و 320 E10 و E20 رو براتون مينويسم
اميدوارم كه خوشتون بياد
BMW 320 E10
مدل E10
موتور:4 سيلندر
تعداد سوپاپ:8
قدرت:109 اسب بخار در 5400 دور در دقيقه
گشتاور:145 نيوتن بر متر در نميدونم چند دور در دقيقه سرعت:175 كيلو متر در ساعت
شتاب 0 تا 100: 110.1 ثانيه
BMW 320 E20
موتور:6 سيلندر
تعداد سوپاپ:12
قدرت:122 اسب بخار
گشتاور: اصلا نمي دونم ( شرمنده)
سرعت:181 كيلو متر در ساعت [IMG]
شتاب 0 تا 100 :10.7 ثانيه
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
علاوه بر اينها مدل آلپاين اين هم وجود داره که در ۵.۵ ثانيه از حالت سکون به ۱۰۰ کيلومتر در ساعت می رسه و اين خيلی فوق العاده است
.

در ضمن اين خودرو دو نوع ميل لنگ داره. مدل ۴ لنگ و مدل ۸ لنگ که در نوع دوم مشکلاتی وجود دارد که مشکل زاست و عمر ياتاقان و موتور رو کم می کنه
.

اما برای خريدن بايد به چند نکته توجه کنيد. اين ماشين چند سال ديگه به ۳۰ سالگی می رسه و فرسوده تلقی می شود
. پس افت قيمت خيلی زياده. تا پنج شش سال ديگه لوازم يدکی اين ماشين خيلی کم می شه.
اما الان مشکل چندانی نداره.

مصرف سوخت ۱۱ ليتر و بسيار خوب است
.

ماشين خيلی راحت و آراميه. اصلا اذيت نمی کنه. از نظر لذت رانندگی کسانی که سوار اون شدن نمره ۲۰ به اون می دن و البته حق هم دارن. به خصوص که ديفرانسيل عقب هم هست. يک بار سوار شی عاشق اون می شی.

برای يک خانواده بسيار خوب است اما تنها مشکل در دو در بودن آن است. اما برای جوانان بسيار ايده آل تر است. نويد جان اگه اطلاعات بيشتری درباره اين ماين خواستی بگو.
اما بريم سر اصل مطلب؛ ‌يعنی عشق اول من و اونم قابليت های ديناميکيه:

از نظر شتاب ماشين بسيار خوبی است. حتی با مدل های فرسوده اون می تونی پرايد رو بگيری. شتاب تا ۱۴۰ کيلومتر بسيار خوبه. اما بعد اون بايد بری دنده ۴ و شتاب کمتر می شه. اما هنوز هم قابل قبوله. هندلينگ(فرمان پذيری۹ خودرو بسيار عالی است و می توان گفت يکی از بهترين هاست. تقويت موتور اون اگر بخواهی خيلی رو ماشين کار کنی؛ آسون نيست اما تقويت جزيی اون آسونه. برای تقويت و با خرج پايين می تونی اين کار ها رو کنی:
۱- استفاده از سر سيلندر بی.ام.و ۳۱۸. بسيار کار امده. اگر می خواهی کمتر خرج کنی می تونی سزسيلندر خودش رو پاليش کنی.
۲- استفاده از هدرز و سيستم اگزوز اسپرت. اگه می خواهی کمتر خرج کنی سيستم اگزوز بی.ام.و ۲۰۰۲ بسيار ارزون و کار آمده.
۴-استفاده از وبر: مصرف سوخت رو بالا می بره من اين رو پيشنهاد نمی کنم. اگر زياد به ماشينی که روش وبر بستن گاز بدی؛ سر سيلندرش می ترکه.
راستی ماشين خيلی خوش صدايی است. اگر از يه ***** هوای اسپرت هم استفاده کنی خيلی قشنگ تر می شه.
قدرت مانور بسيار خوبه. در مانورهای تند شما رو به اوج لذت می رسونه و ماشين کاملا در دستان شما است. هر کاری خواستيد باهاش کنيد.
به وسيله کمبرها می توانيد زوايای چرخ ها رو به اسانوی تغيير بديد. اين بر روی قدرت مانور و هندلينگ تاثير بسيار زيادی داره.
ديفرانسيل و قدرت موتور بسيار خوب است و به راحتی می توانيد با آن دور در جا بزنيد.

ویرایش توسط fardin_fani : 12-28-2009 در ساعت 09:26 PM
پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 04:31 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها