بازگشت   پی سی سیتی > مسائل مربوط به سایت > اخبار و قوانین فروم

اخبار و قوانین فروم در این بخش اخبار و مطالب مرتبط با فروم قرار خواهد گرفت

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #1  
قدیمی 07-26-2013
The Riddler آواتار ها
The Riddler The Riddler آنلاین نیست.
تازه کار
 
تاریخ عضویت: Jul 2013
نوشته ها: 12
سپاسها: : 11

11 سپاس در 8 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض Call Of Duty Ghosts




- شناسنامه
عنوان: Call of Duty: Ghosts
سازنده: Infinity Ward
ناشر: Activision
نویسنده: Stephen Gaghan
سری: Call of Duty
پلتفرم: PC ,PS3, PS4, X360, X ONE, Wii U
سبک: FPS
موتور: IW 4.0
حالت ها: Single , multi
تاریخ عرضه: 5 نوامبر 2013

- مقدمه
در 7 فوریه 2013 اکتیوژن ساخت COD جدید رو تایید کرد و گفت که بازی اواخر سال 2013 عرضه میشه.با توجه به پایان یافتن داستان سری MW در نسخه سوم این سری،یک خط جدید داستانی برای نسخه بعدی نوشته شد که ساخت بازی با رونمایی از کنسول های نسل هشتم همزمان شد.این نسخه توسط موتور جدیدی ساخته میشه (که ظاهرا تکذیب شد) و شرکت های "Raven Software" و "Neversoft" در ساخت این عنوان به IW یاری میرسونن.قبل از رونمایی از تریلر بازی در مراسم معرفی کنسول بعدی مایکروسافت،تیزری از بازی نمایش داده شد که نقاب های جنگجوهای مختلف رو نشون میداد و در پایان اسم بازی حک شد.

- داستان
در آینده ای نه چندان دور،حمله ای ویرانگر توازن قدرت جهانی را برای همیشه برهم خواهد زد.ایالات متحده دیگر به عنوان ابرقدرتی فرامرزی شناخته نمیشود.در جهانی گام خواهید برداشت که با دنیای گذشته هیچ گونه ارتباطی ندارد.ده سال پس از حمله ی وحشتناک،تعدادی از سربازان کارکشته و نخبه ی آمریکایی گروهی به نام "ارواح" (Ghosts) را برای مبارزه با دشمنی قوی و ناشناخته تشکیل میدهند.چشمان آمریکا به ارواح دوخته شده است،روح هایی که وظیفه ی زنده کردن دوباره ی ایالات متحده را بر دوش میکشند.

روایت داستان Ghosts در تضاد با نسخه های قبلی MW نوشته شده،در نسخه های قبلی شاهد این بودیم که آمریکا کشوری ابرقدرته که به پیشرفته ترین فناوری های موجود مجهزه،اما در این نسخه نا امیدی کشور رو فرا گرفته و شما در حال حاضر نه تنها باید برای رسیدن به اهدافتون مبارزه کنید بلکه باید به فکر زنده موندن خودتونم باشید.IW گفته که از نوشتن این داستان و این نوع از روایت قصد داشته که بین شخصیت های داستانی گروه و گیمرها ارتباط عاطفی برقرار کنه.ارتباط بین شخصیت ها و گیمرها به مراتب بیشتر از نسخه های قبلی صورت میگیره و میشه این بخش از بازی رو بعنوان ویژگی این نسخه محسوب کرد.در مجموع IW قصد داره تا داستانی بهتر رو در خصوص شخصیت ها ارایه بده و سرنوشت اونها برای همه مهم باشه.

نویسنده ی داستان بازی "Stephen Gaghan" در کارنامه ی کاریش دریافت جایزه اسکار برای داستان فیلم ترافیک و کارگردانی فیلم تحسین شده ی"Syriana" رو داره.در مورد شخصیت ها گفته شده که اونها مرموز هستن و ما نمیدونیم که از کجا اومدن و چه گذشته ای داشتن اما مردم اونارو نیرویی افسانه ای میدونن که در حال انجام کارهای بزرگی در جبه ی دشمن هستند و به نمادی از امید برای مردم آمریکا تبدیل شدن.





- گیم پلی
سگ،،بهترین دوست انسان دوباره در بازی حضور داره،اما این بار نقشی متفاوت تر از اون چیزی که در نسخه های قبلی تجربه کردیم.در این نسخه سگ ها نقش دوستان مارو ایفا میکنند.سگها بخشی جدانشدنی در تیمهای پارتیزانی هستن که نقش مهمی رو در نبردها به خودشون اختصاص میدن.هنوز مشخص نشده که کنترل سگها به طور مستقیم صورت میگیره یا از طریق دستوراته اما سازنده ها گفتن که نقش مفیدی رو در تیم شما بازی میکنن.سگها لوازم و ابزاری مثل مهمات و دوربینها رو حمل میکنن و در مواقع لزوم شمارو از خطری که در کمین شماست با اطلاع میکنند،در مجموع سلاح های مفیدی در نبردها به نظر میرسن و استفاده ازشون باید جذاب باشه.

در تریلر نمایشی بخش از بازی در اعماق دریا رخ میداد که ما نقش یک گروه غواصی رو ایفا میکنیم و و درحال پیدا کردن کشتی دشمنان هستیم.جزییات بخش دریا هم مثل بخش جنگل جزییات بالایی مثل پرتوهای نور خورشید،صخره های مرجانی و ماهی های مختلف رو شامل میشد.در ادامه دشمنان متوجه حضور شما میشن و نبردی نفس گیر در زیرآب شروع میشه،ظاهرا شلیک در زیر آب از بخش های جدید این نسخه محسوب میشه.

در بخش مولتی پلیر نقشه ها حالت داینامیک و یا پویا پیدا کردن،به این معنی که نقشه با اومدن زلزله و سیل دچار تخریب میشه،پیشتر این قابلیت رو در بازی Gears of War 3 دیده بودیم.مراحل مثل گذشته خطی هستند ولی گفته شده که جهان باز هم در بازی طراحی شده ولی مثل همیشه رفتن از نقطه A به B در مرکزیت طراحی مراحل قرار داره.سری ندای وظیفه همیشه رویکرد هرچه بزرگتر،بهتر رو پیش گرفته مثل نمایش انفجارهای بزرگتر،وسایل نقلیه بیشتر و یا ساختمان های در حال فرو ریختن،مطمئنا با یک بازی هیجانیه دیگه از IW طرف خواهیم بود.
http://www.8pic.ir/images/01177362214338267621.png


- گرافیک
در تریلر نمایشی نماهایی از یک جنگل نمایش داده شد که نوع های مختلفی از درختها و گیاهان بازیکن رو احاطه میکرد،شما حتا میتونستید جزییات رو روی برگهای درختها مشاهده کنید که کرکتر در حال حرکت به سمت یک آبشار بود.همچنین بافت صخره ها و رودخانه حالت آینه ای پیدا کرده بود که باعث افزایش ناهمواری در سطوح و در نتیجه طبیعی تر شدن گرافیک بازی بود.

سرپرست انیماتور ها "Zach Volker" در مورد سایه زنی و نورپردازی حجیم در بازی گفته: ما قصد داریم مپ هایی داشته باشیم که افکت های زیادی رو دارا باشن و یک محیط زیست در حجم گسترده نشون بدیم که باعث بشه جهانی که بازی در اون رخ میده هرچه بیشتر به سمت واقعیت سوق پیدا کنه.

در برخی از مدل چهره ی کارکترها تکسچرهای با کیفیت بالا استفاده شده و در طراحی پوست شخصیت ها از SSS Shader بهره برداری شده.منابع نور متعدد و سیستم سایه زنی خودکار از بخش های دیگه ی گرافیک فنی محسوب میشه.اولین چیزی که در بازی های شوتر اول شخص مورد توجه قرار میگیره اسلحس و در این بازی سلاح ها با تمامی جزییات و تکسچرهای با کیفیت طراحی شدن.در تمامی سلاح ها تکنیک شیدر فلزی به کار گرفته شده که باعث هرچه واقعی تر شدن سلاح ها میشه.بخش دیگه ای که بعد از سلاح مورد توجه قرار میگیره در شوترهای اول شخص دست و بازوی کارکترهاست که موها،کبودی،بریدگی و حتا خاک زیر ناخن های انگشت ها با جزییاتی بالا طراحی شدن.

شاید بارزترین نکته در طراحی گرافیک بازی استفاده از تکنیک "SUB-D" باشه،این تکنیک تعداد پلی گان ها(چندضلعی) رو به طرز چشمگیری بالا میبره و سطح پلی گان هارو کاملا منحنی نشون میده و دیگه خبری از لبه دار بودن اجسام نیست،اگه دوربین به جسم ها نزدیک بشه مثل گذشته بی کیفیت نیستن و شاهد سطحی شفاف و با کیفیت خواهیم بود.همچنین این تکنیک منجر به بهبود قابل توجه کیفیت بصری کارکترها شده که مهمترین بخش اون مربوط به ساعد دستهاست.بد نیست بدونید که از این تکنیک کمپانی "Pixar" هم در فیلم های خودش استفاده میکنه و اونو طراحی کرده.











http://www.8pic.ir/images/9827364985...1811_thumb.jpg



http://www.8pic.ir/images/0407402166...1241_thumb.jpg


- سلاح ها






AK-47

این سلاح از اون دسته از اسلحه هاست که در تمامی سری MW حضور داشته،انواع مختلفی از این سلاح وجود داره که تصویری که در بالا مشاهده میکنید مربوط به نسخه سوم MW هستش.از سلاح های مورد علاقه خودمه!




اگه به تصویر سربازی که پایین هلیکوپتر سمت چپ واساده نگاه کنید یه AK-47 تو دستش میبینید.

فهرست وسایل جانبی ای که میشه روی این سلاح سوار کرد:

نشونه ی قرمز رنگ (Red Dot Sight)
نشونه ی حرارتی (Thermal Scope)
نشونه ی ترکیبی (Hybrid Sight)
نشونه ی هولوگرافیکی (Holographic Sight)
صدا خفه کن (Suppressor)
نارنجک انداز (Grenade Launcher)
دوربین (ACOG Scope)
سنسور ضربان قلب (Heartbeat Sensor)
شاتگان (Shotgun)
خشاب بزرگتر (Extended Mags)





































G3
این سلاح تو نسخه اول و سوم MW حضور داشته و یه سلاح تمام اتوماته.قدرت تخریب بالایی داره و کلا واسه ترکوندن فاز میده.




سلاح تو تریلر نمایشی رویت شده،به کمر سربازی که یه نفرو خفت کرده توجه کنید.

وسایل جانبی:
نارنجک انداز (M203 Grenade Launcher)
نشونه ی قرمز رنگ (Red Dot Sight)
صدا خفه کن (Suppressor)
دوربین (ACOG Scope)




http://images3.wikia.nocookie.net/__...u_icon_MW3.png

M4A1

إم فور إی وان به نشونه قرمزش معروفه و تو اکثر نسخه ها حضور داشته.قدرت تخریب سلاح پایینه ولی سرعت خیلی بالایی داره و تو انواع نبردها میشه ازش استفاده کرد.سلاح خیلی خوش دستیه بنظرم بخصوص وقتی که نشونه ی قرمز روش سوار باشه،واسه هدشات بد نخ میده،بد!




M4A1 توی نمایش بازی برای منتقدین،این تصویرم مربوط به همین مراسمه.

وسایل جانبی:

نشونه ی قرمز رنگ (Red Dot Sight)
نشونه ی حرارتی (Thermal Scope)
نشونه ی ترکیبی (Hybrid Sight)
نشونه ی هولوگرافیکی (Holographic Sight)
صدا خفه کن (Suppressor)
نارنجک انداز (Grenade Launcher)
دوربین (ACOG Scope)
سنسور ضربان قلب (Heartbeat Sensor)
شاتگان (Shotgun)
خشاب بزرگتر (Extended Mags)

CZ-805 BREN

این سلاح برای اولین بار در سری COD قرار استفاده بشه و در تریلر مراسم ماکروسافت دیده شد،در انواع اتومات دسته بندی میشه.









FAL
تو نسخه دوم MW سلاح اصلی شبه نظامیان برزیلی بود،نیمه اتوماته و استفاده زیادی ازش میشه.



تصویر این سلاح در مراسم منتقدین

وسایل جانبی:


نشونه ی قرمز رنگ (Red Dot Sight)
نشونه ی حرارتی (Thermal Scope)
گلوله تمام فلزی (FMJ)
نشونه ی هولوگرافیکی (Holographic Sight)
صدا خفه کن (Suppressor)
نارنجک انداز (Grenade Launcher)
دوربین (ACOG Scope)
سنسور ضربان قلب (Heartbeat Sensor)
شاتگان (Shotgun)
خشاب بزرگتر (Extended Mags)





http://images3.wikia.nocookie.net/__..._Icon_BOII.png

MTAR
بعد از BO 2 این دومین حضور این سلاح در سری محسوب میشه،سلاح خیلی سریعیه و برای هدشات کردن خیلی مناسبه.این سلاح در تریلر پشت صحنه ی بازی حین طراحی دیده شده.







UMP45

در نسخه دوم و سوم MW حضور داشته،در این نسخه به دید هولوگرافیک و استتار برفی مجهز شده.




Honey Badger
این سلاح اولین حضور خودش رو در سری COD تجربه میکنه.




وسایل جانبی:

صدا خفه کن (Suppressor)

APS


این سلاح هم اولین حضور رو در سری داره و مخصوص نبردهای زیر آبه.




ویرایش توسط ترنم : 07-26-2013 در ساعت 11:53 PM دلیل: حذف لینک
پاسخ با نقل قول
کاربران زیر از The Riddler به خاطر پست مفیدش تشکر کرده اند :
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 09:20 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها