#1  
قدیمی 09-16-2009
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Arrow تبلیغات در وب

تبلیغ کردن کسب و کار با شیوه درست یکی از راههای مطمئن در دستیابی به موفقیت است. تبلیغات به شما کمک می کند تا عده زیادی از بازدید کننده های سایت های دیگر را جذب کنید. قطع به یقین شما نمی توانید انتظار داشته باشید که این تعدا افراد خودشان به صورت مستقیم به سایت شما وارد شوند.
اما تبلیغ کردن بسیار هزینه بر است و اگر شما مراقب نباشید ممکن است عملاً بعد از پرداخت هزینه های تبلیغاتی ورشکسته شوید اگر اگهی شما بازده مناسبی نداشته باشد. بنابراین شما باید مطمئن شوید که می توانید در ازاء آن پول منافعی را بدست آورید.
بر اساس تجربیات صورت گرفته در این زمینه من چند سوال را برای مدیران وبی که هنوز در این زمينه تازه کار هستند مطرح می کنم. که باید به دقت مورد توجه قرار گیرند به هنگامی که می خواهند برنامه تبلیغاتی خود را تدوین کنند.
تبلیغات خود را در کجا قرار داده اید؟ آیا شما رسانه خوبی را برای این کار انتخاب کرده اید؟ اگر شما ضرورتاً مجبور هستید که کسب و کاری را خارج از محیط وب و به صورت طبیعی انجام دهید و یا کسب و کار شما محدوده کوچکی را می تواند پوشش دهد تبلیغات در وب سایتها برای شما ارزشی نخواهد داشت. یک خبرنامه یا مجله الکترونیکی که تبلیغات را در بعد محلی انجام می دهد برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.
به این دلیل که دیگران این کار را می کنند. از خودتان بپرسید آیا شما واقعاً به تبلیغات در محیط وب نیاز دارید؟ شاید شما از تبلیغات معمولی نتیجه بهتری بگیرید.
چه نوع تبلیغاتی انجام داده اید؟
بنر، لینک، متن؟
یک بنر تبلیغی می تواند خوب باشد وقتی در بالا تا وسط یک صفحه وب جای بگیرد. اما وقتی تبلیغات شما قرار است در صفحاتی قرار داده شود که چندین بنر تبلیغی در ان وجود دارد یک متن ساده می تواند توجه بیشتری را جلب کند. گاهی اوقات طراحی جذاب کلید ها می تواند باعث اقدام به کلیک های زیادی از سوی بازدید کننده می شود.
چه کسی آن را خواهد خواند؟
آیا این مشتری هدف نیست که شما آرزو دارید از سایت شما بازدید کند؟
دست یابی به آماری از بازدیدکنندگان که به طور حتم از وب سایت شما بازدید کرده اند و یا خبرنامه و مجله الکترونیکی شما را خوانده اند بسیار مهم است.
منظور از اطلاعات آماری بازدید کنندگان و یا مشترکین این است که انها را برطبق سن، جنسیت، موقعیت شغلی، علائق، عادات و...طبقه بندی کنبم.
با این کار شما می توانید مطمئن باشید مردمی که تبلیغات شما را می بینند ازتولیدات و یا خدمات شما استفاده خواهند کرد.
آگهی شما چه چیزی را می خواهد بگوید؟ آیا پیام شما برای موضوع خاصی است؟
یک آگهی شیک که از راه فریبکاری قصد چذب مخاطب را دارد هیچگاه نمی تواند مرا برای حداقل یک کلیک ترغیب کند.
بازدیدکنندگان وب تمام وفت خود را صرف دیدن هر آنچه در وب وجود دارد نمی کنند. آنهایی هم که این کار را می کنند معمولا به دنبال چیزی می گردند که رایگان باشد کسانی که حاضر به خرج کردن پولی نیستند.
شما که نمی خواهید یک چنین افرادای را جذب کنید؟
در صورتی که شما خیلی ساده شرح بدهید که وب سایت شما در مورد چیست؟ ویا تفاوت کالاهای شما با دیگران در چیست کمک موثری در جذب مشتریان واقعی خواهید کرد. به هر حال کلیه تولیدات و خدمات خود را معرفی کنید.
آیا جذابیت آگهی شما به اندازه کافی زاید هست؟ ایا شما را برای کلیک بر روی آن ترغیب می کن؟
آیا محتوای آن حس کنجکاوی شما را برمی انگیزد تا با کلیک بر روی ان از محتوای آن بیشتر سر در بیاورید؟
بسیار خوب این کار بسیارآسان است. برای حداقل یک هفته هرگاه بر روی یک آگهی کلیک کردید مطالب و فایل گرافیکی مربوط به آن را روی رایانه خود ذخیره کنید. در انتهای هفته به سراغ آنها بروید و ببینید چرا بر روی انها کلیلک کرده اید. راهی که انها برای تامل ودرنگ شما انتخاب کرده اند چیست؟ آیا قیمت شاخصی در انتخاب بوده و یا یک پیشنهاد غیر قابل باور؟ همه این ها را در کنار هم بگذارید شما کدام را بیشتر می پسندید سعي کنید که از آن الگو بگیرید تا سر و سامانی به خدمات و تولیدات خود بدهید.
هر گز از کلماتی که دیگران در آکهی خود استفاده کرده اند استفاده نکنید. فقط ایده ای را که در پس این کلمات وجود داردا نتخاب کنید و خلاقیت به خرج دهید و سپس طرح آگهی خودتان را شکل دهید.
چند نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که از جلوه های گرافیکی به خوبی استفاده کنید. چیزی بد تر از این نیست که یک اگهی نا مناسب به کار ببریم که بر حسن نیت و شهرت ما اثر بگذارد و بد تر اینکه حتی برای آن پول هم بپردازید در صورتی که یک آگهی خوب را شما می توایند برای همیشه استفاده کنید.
مسئله دیگر این است که همیشه قیمت های وب سایتهاو مجلات الکترونیکی مختلف را مورد مقایسه قرار دهید و بررسی کنید که انها چه پیشنهاداتی برای شما دارند. همیشه مسئله ترافیک وب را به خاطر بسپارید و قبل از تصمیم گرفتن بررسی کنید چه کسی بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کند.
بیشتر اوقات می بینید برخی سایتهایی که قیمت بیشتری را برای تبلیغات از شما طلب میکنند تعداد بیشتری بازدیدکننده رابرای شما جمع می کنند.باهوش باشید و برای پولتان ارزش قائل شوید.
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید




پاسخ


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 02:05 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها